BimeSMS.ir

چهار تاکتیک اساسی در تبلیغات بیمه ای / چگونه یه آگهی متمایز خلق کنیم

طبق آزمایشی که در آمریکا انجام شده و تیم مدرسه بیمه آن را در ایران بومیسازی کرده بهطور متوسط هر فرد فقط توانایی به یادآوردن سه اسم را در ابتدای پرسش دارد و باکمی فکر کردن ممکن است حداکثر تا نام پنج برند از یک محصول را به خاطر بیاورد.

ادامه مطلب
مدیریت ریسک و مدیریت بیمه دو روی یک سکه هستند

تورم و بحرانهای اقتصادی ملی و بین المللی و نیز تغییر ماهیت ریسک ها و نیاز به شناخت و کسب دانش موردنیاز مدیریت پرتفو های متنوع بیمه ای ,موجبات تغییرات اساسی در مدیریت و کسب و کار شرکت های بیمه را ایجاد نموده است .

ادامه مطلب
تخفیفات ویژه به سهامداران حقیقی بیمه نوین

همزمان با دهمین سالگرد تأسیس بیمه نوین، طرح "بسته بیمه ای ویژه سهامداران" در سراسر کشور اجرا می شود.

ادامه مطلب
طرح تخفیف شرکت بیمه اسکار به مشتریان دارای تناسب اندام

شرکت بیمه اسکار در آمریکا در طرحی نسبت به تخفیف هزینه بیمه درمان ، بیمه شدگان خود اقدام می کند./ ابتکار این شرکت را می توان یکی از راه حلهای خلاقانه کاهش ریسک برشمرد.

ادامه مطلب
۴۵۰ میلیارد تومان، هزینه بیمه معتادان

درمان اعتیاد یک فرایند کوتاهمدت نیست و ممکن است یک سال نیاز به مداخلات درمانی داشته باشد. به گفته کارشناسان ترک اعتیاد، هزینه درمان منطقی و صحیح اعتیاد سالانه بالغ بر دو میلیون تومان است.

ادامه مطلب
پناهندگان و دردسر جدید بیمه گران اروپایی

پس از ورود تعداد بیشماری از پناهندگان سوری و عراقی به کشورهای عضو اتحادیه اروپا، اکنون مقامات این کشورها با معضل جدیدی دست به گریبان شده اند.

ادامه مطلب
رشد ۸۷.۱۷ درصدی خسارت های پرداختی بیمه باربری

بیمه مرکزی اعلام کرد: صنعت بیمه کشور در سال ۱۳۹۳ در رشته بیمه باربری حدود ۴۷۵.۶ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۷.۱۷ درصد رشد داشته است.

ادامه مطلب
چگونه فروش محصولات بیمه ای رونق می گیرد؟

دومین همایش مدیریت ریسک و بیمه با حضور با حضور دبیرکل سندیکای بیمهگران ایران، مدیرعامل بیمهکوثر، جمعی از مدیرانعامل، معاونین و مدیران شرکتهای بیمه، معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه، جمعی از مدیران سازمان تأمیناجتماعی وجمعی از فعالان عرصه اقتصادی، اساتید و دانشجویان رشتههای بیمه برگزار شد.

به گزارش بیمه اس ام اس، در حاشیه این همایش آقای دکتر علی صباغیان مدیرگروه بیمه دانشگاه آزاد اسلامی، مشاور انجمن بازاریابی شرکتی بیمه ملت به سخنرانی پرداخت که مهم ترین دغدغه ای مطرح شده ایشان در خصوص کسب و کار فعلی بیمه به شرح ذیل عنوان می گردد:

ادامه مطلب