BimeSMS.ir

قانون جذب

قانون جذب به ما می گوید که در زندگی به همان چیزهایی می رسیم که بر روی آنها تمرکز می کنیم و به آن انرژی می دهیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم به هر چیزی که فکر کنیم در زندگی برایمان متجلی خواهد شد.

به عبارت دیگر بر روی هر چیزی که تمرکز کنیم آن را به زندگیمان فرا خوانده ایم.

ادامه مطلب
ده فرمان بازاریابی اینترنتی در هزاره سوم

عصر بازاریابی در حال تغییر است. محصولات، خدمات، فروشندگان، فروشگاه ها، مدیران، شرکت ها همگی در دنیای اینترنت حضور خود را جدی تر دنبال می کنند و اکنون در جست وجوی جای مطمئنی در موتورهای جست وجو هستند.

اگر چه در گذشته تبلیغات و روابط عمومی نقش بسیار مهمی در ارتقای برند شرکت ها داشت اما در دهه اخیر این موتورهای جست وجوگر هستند که ارزش نام تجاری شرکت ها را در رتبه بندی صفحات خود به مشتریان اعلام می کنند.

باید بپذیریم که بازاریابی الکترونیکی فضایی بسیار متفاوت با شیوه های بازاریابی سنتی دارد و در این بازار راه های رسیدن به مشتری بسیار پرپیچ و خم است.

ادامه مطلب
نکاتی در رابطه با بازاریابی بیمه

اگر شما هم به ارائه خدمات بیمه مشغول هستید با بکارگیری نکات اشاره شده در مقاله می توانید ، فروشتان را افزایش داده و مشتریان بیشتری را بیابید.

1- سیستمی برای یادآوری بیمه های درحال انقضا راه اندازی نمایید.

این موضوع بسیار حیاتی و ضروری است. سریعترین راه برای از دست دادن مشتریان ، آن است که تماس با آنان را فراموش کرده و برای تجدید بیمه تماس نگیرید. راه سنتی تماس با مشتریان ، تماس تلفنی است. اگر به فناوری علاقه مندید ، می توانید از روشهای پیشرفته تر استفاده نمایید. در ایران سیستم ارسال پیامک از طریق وب ، توسط شرکتهای بسیاری راه اندازی شده است که مهمترین این شرکت ها بیمه اس ام اس می باشد . شما می توانید شماره تلفنهای همراه مشتریان را در آرشیو اطلاعات ثبت کرده و شماره ها را در نرم افزار ارسال پیامک وارد نموده و مثلا از یک هفته قبل از انقضای تاریخ بیمه، هر روز یک پیامک برایشان بفرستید. البته بسیاری از سرویسها، امکان ارسال اتوماتیک را دارند. کافی است شماره و پیام و تاریخهای دلخواه را وارد نمایید، و بقیه کارها را به نرم افزار بیمه اس ام اس بسپارید.

ادامه مطلب
مفاهیم بازاریابی: بازاریابی چیست؟

بازاریابی یعنی همگراسازی همه فعالیت های شرکت در مسیر فروش بیشتر.در واقع مهم نیست که بازاریابی را چه تعریف کنیم. مهم این است که بدانیم نمی شود در دنیای مدرن امروز بدون بازاریابی به فعالیت اقتصادی ادامه داد و باز مهم تر این که: بازاریابی همان تبلیغات نیست! بازاریابی ارایه محصول یا خدمت مناسب در بازار مناسب با قیمت مناسب است. ضمن این که اقدامات تبلیغاتی کوتاه مدت را نباید با بازاریابی اشتباه گرفت، در بازاریابی باید از مفاهیم، تعاریف روشن داشت و به زمین و زمان به صورت بلندمدت نگریست.

آن چه در این مقاله می خوانید محصول مطالعه یک کتابچه در زمینه بازاریابی است که رئوس مهم آن را برایتان آورده ام. این کتابچه از انتشارات اکسپرسیس وربیس است.

بازاریابی به همه کسب و کارها مربوط می شود. اما هنوز به درستی شناخته شده نیست و اغلب با تبلیغات و فروش اشتباه می شود.

ادامه مطلب
بیمه اس ام اس سامانه تخصصی دفاتر بیمه

سامانه تخصصی دفاتر بیمه نخستین سامانه کاربردی دفاتر بیمه سراسر کشور است که میتواند به عنوان یک مدیربرنامه ها در اختیار دفاتر بیمه قرار گیرد .

این سرویس خدماتی همچون :

ابراز مراتب تشکر و قدرداني از مشتريان در هنگام خرید بیمه نامه

سامانه هوشمند استعلام بیمه نامه ها

اطلاع رسانی خدمات جديد بيمه اي با الگوریتم تخصصی و اختصاصی هر دفتر بیمه

یادآوری تاریخ اتمام قرارداد بیمه به مشترکین

تبريک سالگردها، ایام و مناسبتهاي خاص همچون تولد - ازدواج و سایر موارد

اطلاع رسانی تسهيلات و طرحهاي ويژه در هنگام افزودن به شرکت ها

ادامه مطلب