BimeSMS.ir

تکنیک های موثر فروش بیمه عمر

تکنیکهای مؤثر پاسخگویی به اعتراضات مشتری در فروش بیمه

الف. مؤدب باشید و با احترام برخورد کنید:

هر انتقادی را با مهربانی، ادب و احترام پاسخ دهید. ملایم و با ملاحظه باشید. حتی اگر جمله‌ی انتقادآمیز مشتری‌تان را برای دفعه‌ی هزارم نیز می‌شنوید، طوری رفتار کنید که گویی یک پیشنهاد باارزش است.

ادامه مطلب
فروشنده واقعی بیمه ؟

یک جوان ایرانی برای پیدا کردن کار ازخانه به راه افتاده وبه یکی از نمایندگی های بیمه شهر خود مراجعه می کند .

مدیر نمایندگی به او می گوید بعد از سه روز آموزش تنها یک روز فرصت داری تا به طور آزمایشی در بخش میز پذیرش نمایندگی من کار کرده و در پایان روز با توجه به نتیجه کار در مورداستخدام تو تصمیم می گیرم .

ادامه مطلب
انتخاب کنید : عقاب یا غاز ؟!

در کار بیمه، تفاوت فروشندگان بیمه در نگاه آنها به شغل شان است. همانطور که صورت ها و ظاهر فروشندگان بیمه با هم فرق دارد ، افکار و رفتارشان نیز با هم تفاوت دارند .

به نوعی می شود گفت شغل نمایندگی بیمه تا زمانی که در آن مشغول به فعالیت نشوید،آن را کامل نمی شناسید. اصلآ هم آسان نیست چون گاهی بعضی ها آنقدر این شغل را پر استرس می دانند و تاچند مدت از فعالیت در آن دچار دلهره و تشویش می شوند، ولی گاهی هم افرادی هم هستند که از فعالیت در آن سرمست می شوند و از آن لذت می برند .

ادامه مطلب
روشهای نوین بازاریابی و افزایش فروش

اکنون در دهه ای که ما زندگی می کنیم همه شرکتها از لحاظ تبلیغات و بازاریابی و هزینه نمودن بسیار زیاد در صف اول قرار گرفته اند که این مهم باعث ضربه زدن به شرکتهای نوپا و جدید الورود شده است هرگز در طول تاریخ ،رسیدن شمار زیادی از مردم به اهدافشان امکان پذیر نبوده است و فرد یا سازمانی در صورتی می تواند به هدفش برسد که ماهها و شاید سالها تلاش و سعی کند وظیفه یک بازاریاب این است به بهترین نحوه کمک کند تا بار زیاد فشار برشرکت یا سازمان کم شود.

ادامه مطلب
بیست گام اساسی در فروش بیمه های عمر

این مقاله توسط آقای علیرضا صادقی (نماینده فروش بیمه عمر ) جهت انتشار ارسال گردیده که در همینجا از ایشان سپاسگذاری می کنیم.

۱- شناخت بیمه نامه و داشتن اطلاعات از جزییات هر موضوع، آگاهی شما را به اجزای آن، کامل تر می کند و بر توانایی های شما می افزاید. بنابراین لازم است کاملاً از جزییات بیمه نامه عمر پیشنهادی تان باخبر باشید.

ادامه مطلب
چگونه یک فروشنده ی بیمه ی موفق باشیم؟

همه میدانند که ردشدن در حرفهی فروشندگی بیمه، یکی از واقعیتهاست. این "ترس از ردشدن" است که در وهله اول، سبب میشود افراد بسیاری شغل فروشندگی بیمه را در همان ابتدای کار، رها کنند! همه ما میدانیم که ردشدن نامطلوب است و سبب تضعیف روحیه میشود و دلیل اصلی شکست بسیاری از فروشندگان بیمه است. بنابراین بیایید از همین ابتدا با این واقعیت روبهرو شویم. در مقام یک فروشنده بیمه، بهاحتمال خیلی زیاد، در شغل خود، ردشدن را بیشتر از تأییدشدن تجربه کردهاید. این یک موضوع بدیهی در زندگی شغلی ماست. پس از پذیرش این واقعیت، قدم منطقی بعدی، یافتن بهترین راه برای کنار آمدن با این "دشمن" شماره یک موفقیت در فروش است. درست مثل دریانوردی که باید بیاموزد چگونه با باد، امواج و طوفانهای موسمی دریا کنار بیاید، یک فروشنده (بازاریاب)بیمه نیز باید بدانند که چگونه با نپذیرفتن و ردشدن، مقابله کند. درست مانند سربازانی که باید یک ارتش را در جبههی جنگ شکست بدهند، فروشندگان بیمه هم باید بر دشمن عمومی خود، یعنی ردشدن، غلبه کنند.

ادامه مطلب
بخشهای مهم بیمهنامه کداماند؟

یکی از مهمترین مشکلات و علل شکایات مردم از شرکتهای بیمه ناشی از عدم توجه آنها به شرایط بیمهنامه و میزان تعهدات شرکت بیمه است؛ برخی قسمتهای بیمهنامه مهمترند و لازم است آنها را با دقت بیشتری بخوانیم و به خاطر بسپاریم.

اغلب مردم در هنگام خرید انواع بیمهنامهها از منابع مختلف پرس و جو میکنند و سعی میکنند بیمهنامهای که تهیه میکنند علاوه بر اینکه مربوط به یک شرکت خوشنام و معتبر باشد، ارزانتر از سایر شرکتها باشد.

ادامه مطلب
قانون جذب

قانون جذب به ما می گوید که در زندگی به همان چیزهایی می رسیم که بر روی آنها تمرکز می کنیم و به آن انرژی می دهیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم به هر چیزی که فکر کنیم در زندگی برایمان متجلی خواهد شد.

به عبارت دیگر بر روی هر چیزی که تمرکز کنیم آن را به زندگیمان فرا خوانده ایم.

ادامه مطلب