BimeSMS.ir

چه زمانی تخفیف دادن، ایراد ندارد؟

منبع: کتاب تجارت کردن با قلب

نویسنده: پرستون بیلی

مترجم: مهدی نیکوئی

پرستون عزیز،

گاه افرادی به ما مراجعه می‌کنند که بودجه محدودی دارند و نمی‌توانند از پس هزینه خدمات ما برآیند. در این مواقع وسوسه می‌شوم که سفارش‌های کاری آنها را با قیمتی کمتر از نرخ معمول انجام دهم. آیا شما، کارهای خود را با تخفیف ارائه می‌دهید؟

با احترام

زیبایی در تخفیف است

ادامه مطلب
5 نکته در رابطه با بازاریابی بیمه

*ژان بقوسیان

اگر شما هم به ارائه خدمات بیمه مشغول هستید با بکارگیری نکات اشاره شده در مقاله زیر می توانید ، فروشتان را افزایش داده و مشتریان بیشتری را بیابید.

ادامه مطلب
تشریح مدلAIDA درفروشندگی بیمه

بسیاری از نمایندگان و بازاریابان بیمه که با من تماس می‌گیرند، همواره یک سؤال مشترک را مطرح می‌کنند و آن این است که: «من روند فروش بیمه به یک مشتری را باید چگونه شروع کنم، چه کارهایی را انجام دهم و چگونه به پایان برسانم؟». پاسخ به این سؤال، به‌طور جامع در مدلی جهانی به‌نام مدل AIDA گنجانده شده است.

ادامه مطلب
تكنيك هاي نهايي كردن فروش بيمه

تکنیک ها و روشهای زیر، عمدهترین روشهایی هستند که برای نهاییکردن فروش بيمه ، مورد استفاده قرار میگیرند:

الف) تأییدهای مکرر:

فروشنده میتواند با طرح سؤالاتي که پاسخ آنها مثبت است، بهطور تکراری، تأیید مشتری را درباره موضوعات مختلف، گرفته و سپس به آرامی او را بهطرف تأیید تصمیم به خرید، هدایت کند.

ادامه مطلب
تکنیک های موثر فروش بیمه عمر

تکنیکهای مؤثر پاسخگویی به اعتراضات مشتری در فروش بیمه

الف. مؤدب باشید و با احترام برخورد کنید:

هر انتقادی را با مهربانی، ادب و احترام پاسخ دهید. ملایم و با ملاحظه باشید. حتی اگر جمله‌ی انتقادآمیز مشتری‌تان را برای دفعه‌ی هزارم نیز می‌شنوید، طوری رفتار کنید که گویی یک پیشنهاد باارزش است.

ادامه مطلب
فروشنده واقعی بیمه ؟

یک جوان ایرانی برای پیدا کردن کار ازخانه به راه افتاده وبه یکی از نمایندگی های بیمه شهر خود مراجعه می کند .

مدیر نمایندگی به او می گوید بعد از سه روز آموزش تنها یک روز فرصت داری تا به طور آزمایشی در بخش میز پذیرش نمایندگی من کار کرده و در پایان روز با توجه به نتیجه کار در مورداستخدام تو تصمیم می گیرم .

ادامه مطلب
انتخاب کنید : عقاب یا غاز ؟!

در کار بیمه، تفاوت فروشندگان بیمه در نگاه آنها به شغل شان است. همانطور که صورت ها و ظاهر فروشندگان بیمه با هم فرق دارد ، افکار و رفتارشان نیز با هم تفاوت دارند .

به نوعی می شود گفت شغل نمایندگی بیمه تا زمانی که در آن مشغول به فعالیت نشوید،آن را کامل نمی شناسید. اصلآ هم آسان نیست چون گاهی بعضی ها آنقدر این شغل را پر استرس می دانند و تاچند مدت از فعالیت در آن دچار دلهره و تشویش می شوند، ولی گاهی هم افرادی هم هستند که از فعالیت در آن سرمست می شوند و از آن لذت می برند .

ادامه مطلب
روشهای نوین بازاریابی و افزایش فروش

اکنون در دهه ای که ما زندگی می کنیم همه شرکتها از لحاظ تبلیغات و بازاریابی و هزینه نمودن بسیار زیاد در صف اول قرار گرفته اند که این مهم باعث ضربه زدن به شرکتهای نوپا و جدید الورود شده است هرگز در طول تاریخ ،رسیدن شمار زیادی از مردم به اهدافشان امکان پذیر نبوده است و فرد یا سازمانی در صورتی می تواند به هدفش برسد که ماهها و شاید سالها تلاش و سعی کند وظیفه یک بازاریاب این است به بهترین نحوه کمک کند تا بار زیاد فشار برشرکت یا سازمان کم شود.

ادامه مطلب